אייקון נוהל והנחיות להגשת ערעור לוועדת המלגות

נוהל והנחיות להגשת ערעור לוועדת המלגות

נוהל והנחיות להגשת ערעור לוועדת המלגות

סטודנטים  שבקשתם לקבלת מלגה נדחתה, רשאים לערער על החלטת ועדת המלגות,

החל מיום שלישי  כ"א בשבט תשע"ח (6/2/18) ועד ליום שלישי ה' באדר (20/2/18).

תשובת החלטת וועדת הערעורים תישלח למייל האישי שציינתם בטופס הבקשה למלגה. 

מי רשאי להגיש ערעור?

סטודנט שבקשתו לקבלת מלגה נדחתה  רשאי להגיש ערעור בפני ועדת המלגות וזאת רק אם יש נימוק חדש ומהותי שלא הוצג בטופס הבקשה המקורי .

את הערעור יש להגיש במכתב מודפס וחובה לצרף אישורים התומכים בערעור.

 

איך שולחים את הערעור?

 

  1. יש לשלוח את מכתב הערעור והאישורים התומכים בערעור לתיבת הדואר: ashmilga@gmail.com  
  2. חובה לציין בשורת הנושא: (subject)

נושא: ערעור  שם משפחה, שם פרטי ומס' תעודת הזהות (של המערער).   

 

אזהרה:

הוועדה חוזרת ומזהירה כי הצגת פרטים או נתונים לא מדויקים ו/או לא מעודכנים ו/או חלקיים בבקשה או בטופס הערעור תגרור העמדתו לדין של הסטודנט בפני ועדת המשמעת של המכללה.

 

בברכה,

ועדת המלגות

AAC Version 2.9