מנהלת הספרייה
גב' אלה יוספובסקי
08-6789147
alla@aac.ac.il
ספרנית ראשית וממונה על רכש
גב' סילביה אבנט
08-6789146
silvia@aac.ac.il
כתבי עת
גב' מיכל סויסה
08-6789156
michalsw@aac.ac.il
הדרכות ויעץ
גב' רויטל הלוי-אבקסיס
08-6789155
revi_ha@aac.ac.il
השאלה בין ספרייתית
דלפק השאלה
(בשעות המפורסמות במענה הקולי בלבד)
08-6789154
קטלוג
גב' אינה גוברגריץ
08-6789145
inna@aac.ac.il
דלפק יעץ
פקס
08-6789149
04.07.2023
לתשומת לבכם! החל מתאריך 01.08.2023 ועד יום פתיחת שנת הלימודים 15.10.2023 שעות פתיחת הספרייה הן כדלקמן: ימי א', ב', ד' וה' – בין השעות 08:15-16:00 ימי ג' – בין השעות 08:15-19:15 ימי ו' – בין השעות 08:15-12:00
27.09.2023
התחדשנו עבורכם! מערך ההדפסות במכללה שודרג, וכעת ניתן לצלם, להדפיס ולסרוק מכל מקום במגוון דרכים באמצעות מדפסות הענן הציבוריות של Cross Print. שימו לב! השירות מותנה ברישום ראשוני מוקדם שאורך מספר דקות. מומלץ להירשם מבעוד מועד לשירות כדי להימנע מהמתנה ממושכת. להרשמה ולפרטים נוספים לחץ כאן
23.02.2020
קוראים יקרים! לאחרונה הוספנו לחומרי ההדרכה של הספריה מדריך לחיפוש בקטלוג בשפה הערבית. לעיון במדריך לחץ כאן.
25.01.2023
לתשומת לבכם! בימים א' עד ג' בין התאריכים 12.02.23-14.02.23 הספרייה תהיה סגורה בברכה, צוות הספרייה
12.04.2022
קוראים יקרים! הספרייה רכשה מנוי למאגר משפטי בטקסט מלא תקדין. לכניסה למאגר לחץ כאן. בברכה, צוות הספרייה
10.11.2021
קוראים יקרים! הספרייה רכשה מנוי למאגר Oxford Handbooks Online. לכניסה למאגר לחץ כאן. בברכה, צוות הספרייה
17.10.2021
קוראים יקרים! הספרייה רכשה מנוי למאגר פסיק – הספרייה הדיגיטלית. לכניסה למאגר לחץ כאן. בברכה, צוות הספרייה
08.12.2021
חדש בספרייה!!! צוות הספרייה זמין לכם לכל שאלה גם ב- WhatsApp. בימים ראשון – חמישי בין השעות 10:00-17:00, וביום שישי בין השעות 10:00-11:30. בברכה, צוות הספרייה
04.06.2023
לאחר שסיימנו להכין עבורכם את חדר הקריאה המיוחד, סיימנו בימים אלה להחליף את כל הכיסאות בספרייה, שיתאימו לאווירה המיוחדת וכדי שתוכלו ליהנות מנוחות בספרייה ומתקניה.
19.10.2022
צוות הספרייה מברך את קהל הסטודנטים והסגל על תחילת שנת הלימודים ומאחל הצלחה רבה!
13.12.2021
השירות ניתן בימים ראשון – חמישי בין השעות 10:00-17:00, וביום שישי בין השעות 10:00-11:30. בשעות שהשירות לא פעיל, ניתן ליצור קשר בטלפון 08-6789155 (בשעות פעילות הספרייה בלבד) או במייל lib@aac.ac.il. לכניסה לחץ כאן
26.09.2023
החלה ההרשמה לרכישת תו חנייה לשנה"ל תשפ"ד. ניתן לרכוש תו חניה בעלות של 500 ₪ תקופת החנייה -15/10/23 ועד 25/10/24 . הרישום והתשלום לרכישת התו: יש להיכנס למידע האישי- אפשרויות נוספות- בקשות וערעורים—אפשרויות הגשה – מנהל כספים-טופס לרישום חניה. לאחר התשלום- יש לפנות למשרד רכש ולוגיסטיקה שעות קבלת קהל: 08:15-08:45 09:30-12:00 13:30-15:00
11.10.2023
המלחמה והאירועים הקשיים בימים האחרונים מציבים בפנינו אתגרים וצרכים רבים.המכללה האקדמית אשקלון בסיוע סגל הפקולטה לעבודה סוציאלית מזמינים אתכן ואתכם להצטרף למפגשי זום שיתקיימו מידי יום בשעה קבועה (18:30-19:30).מטרת המפגש היא לשמוע לשלומכם ולהקשיב לצרכים שמתעוררים בשל האירועים הקשים.במפגשים נלמד כלים ודרכי התמודדות להרחבת משאבי החוסן שלכם.חשוב לנו להיות לצידכם ולסייע לכם ככל שניתן.לינק למפגש: […]
15.10.2023
הנהלת המכללה מבקשת להבהיר כי על אף העובדה שהמכללה תומכת ומעודדת את חופש הביטוי של ציבור הסטודנטים לרבות במסגרות פרטיות, לא נעבור לסדר היום על התבטאויות התומכות ומעודדות מעשי טרור ואלימות מכל מן וסוג שהוא.במקרים מעין אלו יושעה הסטודנט עד לבירור העניין על ידי ועדת המשמעת .
31.10.2023
הנהלת המכללה החליטה להקים מתקציבה השוטף קרן סיוע בשכר לימוד למגויסי צו 8 בגובה של 4,000,000 ₪. סטודנטים הלומדים תכנית לימודים מלאה ומגוייסים בצו 8 – יהיו זכאים למלגה בסך 2,000 ₪.סטודנטים הלומדים תכנית לימודים חלקית ומגוייסים בצו 8 – יהיו זכאים למלגה בסך 1,000 ₪. יודגש, כי מי שממומן באופן מלא ע"י […]
07.12.2023
המכללה האקדמית אשקלון ממשיכה לפעול למען משרתי המילואים, בני ובנות זוגם, נפגעי פעולות האיבה במלחמה ומפונים מיישובי העוטף. הנהלת המכללה גיבשה אפיקי סיוע והקלות במטרה לתת מענה רחב לצרכים הרבים שהתעוררו במהלך המלחמה. לפרטים נוספים לחץ כאן
פניה לספרייה