אייקון תמיכה טכנית

תמיכה טכנית

תמיכה טכנית

המוקד הטלפוני

ימים א'-ה' בין השעות 09:30 - 12:00 ו 13:00 - 14:00, ובימי ו' ובערבי חג בין השעות 9:00 עד 11:00. טלפון המוקד: 08-6789161.

ניתן להגיש את הבקשות באמצעות גישה למערכת מהמידע האישי באתר האינטרנט או

באמצעות הודעת דוא"ל לכתובת help@aac.ac.il

היחידה למערכות מידע מפעילה מוקד תמיכה לצורך מתן מענה בנושאים טכניים הנוגעים לעבודה עם מערכות המידע העומדות לרשות הסטודנטים.
התמיכה הטכנית מוגבלת לנושאים הנוגעים לציוד ולמערכות המופעלות ע"י המכללה בלבד. לא ניתנת תמיכה טכנית לציוד או לתוכנות פרטיים של הסטודנט.

1.הגישה למידע האישי מתבצעת מדף שירותי מידע אישי באתר האינטרנט של המכללה (http://portal.aac.ac.il).

2. הכניסה לדף שירותי המידע הינה באמצעות חשבון משתמש אישי הכולל שם משתמש וסיסמה אישיים. החשבון מונפק באופן אוטומטי ושם המשתמש והסיסמה נשלחים באופן אוטומטי באמצעות מסרון (SMS).

3.משתמש חדש נידרש לבצע תהליך רישום ראשוני למערכת, בו עליו להחליף את סיסמת הכניסה, לקבוע שאלות מזהות לצורך שחזור סיסמה עצמאי וכן להחליף את שם המשתמש, אם יחפוץ בכך.

4.חשבון המשתמש הינו אישי, סודי ולא ניתן להעברה. סטודנט אשר יעביר את פרטי החשבון שלו לגורם אחר, מסכן את פרטיות המידע האישי שלו, ועלולים להינקט נגדו צעדים משפטיים או משמעתיים, על פי כל דין.

5.חשבון המשתמש תקף לאורך כל תקופת לימודי הסטודנט בלבד.
בסיום העבודה, באחריות הסטודנט לבצע תהליך יציאה או אתחול מחדש של המחשב כדי למנוע גישה בידי משתמשים לא מורשים לחשבון המשתמש האישי.

6.חשבון המשתמש ייסגר באחד או ביותר מהמקרים הבאים:
סיום לימודים – החשבון ייסגר כשלושה חודשים לאחר שסטטוס הסטודנט הפך ל-"סיים לימודיו".

7.חוב כספי – הגישה לחשבון תיחסם או תוגבל זמנית. היקף החסימה ומשכה ייקבעו על פי החלטה מנהלית.

8.איחור בהחזרת ספרים לספרייה – הגישה לחשבון תיחסם או תוגבל זמנית. היקף החסימה ומשכה ייקבעו על פי החלטה מנהלית.

9.עברת משמעת – הגישה לחשבון עלולה להיחסם או להיות מוגבלת, בכפוף להחלטת ועדת המשמעת או הגורם המנהלי המוסמך.

האפליקציה מאפשרת גישה  ישירה למידע אישי, הודעות, ציונים , סקרי רמת הוראה של המכללה האקדמית אשקלון. מעכשיו יותר קל לקבל מידע אקדמי נחוץ כגון ציונים,  לוח שעות, הודעות, מבחנים ועוד.

ניתן לגשת לרשת התקשורת האלחוטית בכל רחבי הקמפוס . הגישה לרשת האלחוטית מחייבת שם משתמש וסיסמה הזהים לחשבון המשתמש.

עמדות צילום:

בספרייה  בקומה 1 ו 2

בבניין 4 קומה 1

בבניין 5 קומה 1

בבניין 6 מול מעבדת מחשבים.

השירות פועל באמצעות כרטיס צילום או כרטיס אשראי.
(עמדת רכישה והטענה בכניסה לספרייה ובאגודת הסטודנטים בבניין 5)

עמדות הדפסה:

בניין 2 ספרייה בקומה 3 ו 1-

בניין 6  במעבדת מחשבים   

השירות פועל באמצעות כרטיס צילום או כרטיס אשראי.
(עמדת רכישה והטענה בכניסה לספרייה ובאגודת הסטודנטים בבניין 5)

 

במקרה תקלה להתקשר לאיציק: 052-3458839

מערכת לניהול למידה Moodle  מהווה תשתית טכנולוגית ללמידה משמעותית. השימוש במערכת מאפשר ומעודד תהליכי למידה דיגיטליים, מתמשכים ושיתופיים ויישום עקרונות של למידה שיתופית ולמידת עמיתים

  1. לכל קורס קיימת סביבת לימוד משותפת למרצה ולתלמידי הקורס.

  2. בסביבת הלימוד יכול המרצה להעלות חומרי לימוד, מטלות ולהודיע הודעות.

  3. כן קיימת אפשרות להקים קבוצות דיון שונות במהלך הלימודים.

  4. הגישה ל-" Moodle " – דרך שער מערכות מידע (https://portal.aac.ac.il).

מעבדת המחשבים במכללה מצוידת במיטב התוכנות, המחשבים והציוד ההיקפי, המכללה השקיע משאבים רבים לשיפור תשתיות ההוראה ותנאי עבודתם של הסטודנטים. על מנת לשמור על הציוד וסביבת העבודה נקבעו הכללים הבאים.

מעבדות המחשבים עומדות לשירות הסטודנטים של המכללה האקדמית אשקלון בלבד.

  1. המעבדות משמשות לתרגול ולהרצאות בתחומי המחשב ויישומיו בלבד.

  2. הכניסה למעבדות מתבצעת באמצעות כרטיס סטודנט בלבד. אין לחסום את הדלת ואין להפריע לסגירת הדלתות.

  3. הפעלת מחשב במעבדה מחייבת הקלדת שם משתמש וסיסמה הזהים לחשבון המשתמש. בסיום העבודה – באחריות הסטודנט לבצע תהליך יציאה או איתחול מחדש, בכדי למנוע גישה בידי משתמשים לא מורשים לחשבון האישי.

  4. זמני פתיחת המעבדות בכפוף ללוח הזמנים הנקבע מפעם לפעם ע"י המכללה.

  5. אסור להכניס אוכל ושתייה למעבדות.

  6. אסור לעשן במעבדות עפ"י חוק.

  7. בסיום העבודה יש להשאיר את סביבת העבודה נקייה ומסודרת

  8. אסור להעתיק תוכנות למחשבים, או להתקין תוכנות.

  9. אסור להפעיל משחקי מחשב.

  10. במעבדות פועלות מצלמות וידאו במעגל סגור.

  11. אין לפרק ו/או להזיז ציוד ממקומו

  12. אין "לנסות לתקן" תקלות לבד, אלא לידע את צוות התמיכה ו/או האסיסטנטים

  13. אם התגלתה בעיה טכנית בתחום התוכנה, התקשורת ו/או החומרה יש לידע מידית את צוות התמיכה ו/או האסיסטנטים

  14. בסמכות עובד מנהלי לדרוש הזדהות באמצעות תעודה מזהה של המשתמשים במעבדות.

חריגה מנוהל זה עלולה להעמיד את הסטודנט בפני וועדת משמעת ויתכנו צעדי הענשה כגון קנסות וכו'.

שירות חדשני ומהפכני המאפשר לכל סטודנט להפעיל מחשב וירטואלי המכיל את כל התוכנות הנדרשות לסטודנט  לצורך לימודיו.

הגישה לשירות מחשב "אישי" וירטואלי מתבצעת מדף שירותי מידע אישי באתר האינטרנט של המכללה (https://portal.aac.ac.il)

AAC Version 2.9