אייקון כלכלה ולוגיסטיקה דו חוגי

כלכלה ולוגיסטיקה דו חוגי

המכללה האקדמית אשקלון > מדעי החברה > מדעי החברה > כלכלה ולוגיסטיקה דו חוגי

תכנית הלימודים במסלול הדו חוגי כלכלה ולוגיסטיקה וממשל ופוליטיקה היא תכנית אקדמית המאפשרת לסטודנטים ללמוד בשני מסלולי לימוד.

תכנית זו מיועדת לסטודנטים שרוצים לפתח מומחיות בשני תחומים ורוצים לחצות את הצומת בין כלכלה, לוגיסטיקה וממשל ופוליטיקה.

 

כלכלה ולוגיסטיקה משלבת תאוריה ויישום מעשי בשטח ומאפשרת לבוגריה להשתלב בתחום הצומח של ניהול הלוגיסטיקה על כל מרכיביו: ניהול הרכש, ניהול המלאי וניהול ההפצה.

בנוסף, תכנית הלימודים מאפשרת לבוגריה להשתלב בניהול שרשרת ההספקה: תחום חדשני העוסק בקשר בין הארגון הבודד לשאר הארגונים. ניהול הלוגיסטיקה עוסק בתכנון, יישום ובקרה של תהליכי זרימה ואחסון של מוצרים, שירותים ומידע.

וזאת, כדי לספק את דרישות הצרכנים. כלומר, בעולם הבינלאומי הפעילות הכלכלית מתבססת על שימוש מוגבר במערכות הלוגיסטיות היוצרות ערך מוסף גבוה באמצעות הוזלת עלויות ושיפור השירות. מכאן שהיכולת של המערכות הלוגיסטיות לספק את הדרישות מותנה בהפעלת טכנולוגיות ומערכות מידע מתקדמות ובכוח אדם מיומן הנדרש לכך.

 

לימודי ממשל ופוליטיקה הינם הרבה מעבר למסלול לימודים רגיל מדובר בהכשרה לחיים -בקהילתך המקומית, במדינתך הדמוקרטית ובעולמך הרחב. הבנת חיוניותם של תחומי הפוליטיקה והממשל על חיינו היא אבן היסוד של תכנית הלימודים המוצעת.

כדי לשרוד בעידן המודרני ולהתקדם מבחינה אישית ומקצועית עלינו להבין תחילה את התהליכים המתרחשים סביבנו במערכות השונות.

הכלל הראשוני, הבסיסי והקיומי מלמד כי במציאות היומיומית של חיינו ובכל מקום שאנו פונים אליו נמצאת הפוליטיקה.

פוליטיקה במובן של כוח ועוצמה, אינטרסים והשפעה, שיתוף ותחרות, שלום ומלחמה. בין נרצה או לא, אין מנוס מהגורם המדיני. על חיינו משפיעים פעילויות מגוונות במסגרת הפוליטיקה- המקומית, האזורית, הארצית והבינלאומית.

המפתח להשגת ערכים נעלים נמצא בשני תנאים מוקדמים.

הראשון: הבנה מעמיקה של רזי הפוליטיקה והממשל והתנהגותם של ממלאי התפקידים השונים.

והשני: התבונה ליזום ולפעול. כל המגבש השקפה ומסוגל לצרף אליו אנשים אחרים, יכול להשפיע ולשנות את מסלול חייו ואת המציאות סביבו

בפניכם תכנית לימודים חדשנית, יצירתית ומאתגרת.

 

התכנית הדו-חוגית בכלכלה ולוגיסטיקה וממשל ופוליטיקה יכולה להיות אופציה מצוינת לסטודנטים. תכנית זו יכולה לספק  השכלה המכינה למגוון רחב של קריירות הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי

AAC Version 2.9