אייקון עומרי כהן

עומרי כהן

עומרי כהן

בוגר החוג לכלכלה וניהול

 

מנכ״ל תכל׳ס ליווי עסקי בע״מ

 

"הלימודים במכללה האקדמית אשקלון היו אחת החוויות  והמהנות שחוויתי בשנים האחרונות והמעשירות ביותר. וזאת הודות לכמה גורמים. ראשית, מלבד העובדה שהמרצים יודעים ללמד הם בעלי  ניסיון מעשי מהשטח, ולכן הלמידה נחשבת ללמידה מעשית. כשנדרש מהם דבר מסוים הם אינם מהססים לסייע ולעתים קרובות נותנים את מספר הטלפון האישי שלהם. הסטודנט מרגיש כי המרצים נאמנים ליחס אישי, מסייעים לך לסיים את התואר ובו בזמן מעניקים חום והכוונה אישית".

שנית, ניכר כי המכללה האקדמית אשקלון רוצה באמת שהסטודנטים שלה יצליחו. הדבר בא לידי ביטוי בספריה ענקית המתחדשת בעקביות. הדבר מתבטא גם במערך מלגות עשיר במיוחד המקל על הנטל הכלכלי. הסגל המנהלי אף הוא גמיש לבקשות הסטודנטים ומסייע ככל יכולתו כדי לאפשר לסטודנטים ללמוד ולעבוד בו זמנית.

שלישית, כל סטודנט רוצה להרגיש שהוא סטודנט. המכללה האקדמית אשקלון אינה זונחת את חיי הסטודנט. המכללה מפנקת את הסטודנטים במגוון פעילויות, ובעקבות זאת זרים נעשים חברים לחיים ולעתים אף לזוגות נשואים. כשאני נשאל היכן כדאי ללמוד תואר אקדמי?  אני עונה בביטחון כי המכללה האקדמית אשקלון היא מקום נפלא ללימודים. שם למדתי. ושם כדאי גם לך ללמוד״.

AAC Version 2.9