אייקון .B.Sc במדעי התזונה

.B.Sc במדעי התזונה

המכללה האקדמית אשקלון » חוגי לימוד » בית הספר למדעי הבריאות » .B.Sc במדעי התזונה

התכנית המוצעת מאפשרת לתלמידים ללמוד, להבין ולרכוש מיומנויות בתחום מדעי התזונה המונעת, הקלינית והטיפולית, ואף לרכוש מיומנויות קידום בריאות בתחום הקהילתי. מעבר לבסיס המדעי במדעי החיים, המזון והתזונה, יילמדו שיטות מחקר, בריאות הציבור, גישה קהילתית, היכרות עם שירותי תזונה והסעדה ציבורית, ניהול קהילתי של אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, והגיל השלישי ובעוני תזונתי. זאת, כדי לאפשר השתלבות מקצועית בתחומים מגוונים שבהם מעורבת התזונה המונעת והקלינית, ובבריאות הציבור.

התכנית נועדה לכל המבקש להשתלב בעבודה במגוון תפקידים בתחום התזונה והדיאטה במערכת הבריאות. וכן, לעובדים במערכת הבריאות בישראל המבקשים לרכוש השכלה אקדמית בתחום עבודתם לשם קידומם המקצועי.

 

לידיעת המועמד:

המבקש לקבל תעודת תזונאי-דיאטן בישראל* חייב להיות בעל תואר ראשון בתזונה-דיאטנות, לסיים בהצלחה הכשרה מעשית ולעמוד בבחינה הממשלתית במקצוע זה.
בנוסף, עליו לעמוד בתנאי הסף הבאים:

• גיל 18 לפחות
• אזרח ישראלי או תושב ישראל
• לא הורשע בישראל או מחוץ לישראל, בעברה פלילית או בעברה משמעתית שמפאת מהותה, חומרתה או נסיבותיה, אין הוא ראוי לקבל תעודה במקצוע בריאות כמו כן, לא הוגשו נגדו כתב אישום או קובלנה בשל עברה כאמור, שבהם טרם ניתן פסק דין סופי.

 

* נא לעקוב אחר הוראות משרד הבריאות בעניין זה המתעדכנות מעת לעת.

אייקון מידע למועמד

מידע למועמד

AAC Version 2.9