אייקון מדור הבחינות

מדור הבחינות

המכללה האקדמית אשקלון > מדור הבחינות

מדור הבחינות הינו היחידה המרכזית במכללה האחראית על תכנון, ניהול, ארגון ופיקוח של כל מערך הבחינות במכללה על כל שלוחותיה, זאת מרגע תכנון לוח הבחינות ועד לפרסום הציונים ומחברות הבחינה לסטודנטים הנבחנים.

 

עיקר פעילותנו היא:

– תכנון ופרסום לוח הבחינות בהתאמה אישית לכל חוג ופקולטה, ולכל שנת לימודים.

–  תפעול מערך הבחינות – קבלת והפקת שאלוני הבחינה לכלל הבחינות המתקיימות במכללה ובקמפוסים הנלווים למכללה, לכלל יחידות המכללה וביניהן היחידה ללימודים קדם אקדמיים, בית הספר להנדסאים ושלוחות האקדמיה לתואר ראשון ושני בכלל מסלולי הלימוד.

– ניהול יום הבחינה – גיוס והכשרה של צוות השגחה מימון, מקצועי ואדיב, פריסת מערך הבחינות בכיתות הפרוסות בקמפוס המכללה וכן טיפול באירועים חריגים בזמן אמת.

-התאמות – בעבודת מדור הבחינות אנו דואגים לתנאי היבחנות הוגנים, שווים ומיטביים עבור כל ציבור הסטודנטים, תוך יישום החלטות של הגורמים המוסמכים בנושא הקלות ללקויי למידה ובעלי התאמות וצרכים שונים לזכאים לכך.

-ציונים וערעורים – תהליך בקרה, פיקוח ופרסום כלל הציונים לסטודנט, הן במטלות, עבודות סמינריוניות והן בבחינות. פרסום מחברות הבחינה ובהתאם טיפול בערעורים ובכלל זה תיווך בין הסטודנט, צרכיו וזכויותיו לפי חוק זכויות הסטודנט לבין הסגל האקדמי, בכפוף לתקנון.

בראש ערכי המדור עומד בפנינו ערך השירות לסטודנט ולאנשי הסגל האקדמי כאחד, זאת תוך שמירה קפדנית על טוהר הבחינות ותקנון המכללה.

 

ערכי המדור:

-מקצועיות – מיומנות המבוססת על ניסיון רב ולמידה מתחדשת בכל הנוגע לניהול הבחינות, תוך חתירה לשיפור מתמיד, ייעול תהליכי עבודה והעלאת שביעות הרצון מכל הגורמים.

-יעילות – שאיפה להישגים אופטימליים על ידי ארגון המשאבים הקיימים וניצולם המרבי לטובת ציבור הסטודנטים וחברי הסגל האקדמי.

-עבודת צוות – שיתוף פעולה ועזרה הדדית בין עובדי המדור עצמו ובין עובדי המדור לכלל יחידות המכללה לצורך השגת המטרה.

-רגישות – הקשבה ופתיחות לצרכי ציבור הסטודנטים והסגל האקדמי ופעילות בכפוף לתקנון המכללה.

-מחויבות – אחריות מנהלית ליישום החלטות אקדמיות באופן שיבטיח את התקינות, השקיפות והאמינות של תהליך ההיבחנות במכללה, מתוך מחויבות לשמירת טוהר הבחינות עבור ציבור הסטודנטים והסגל האקדמי כאחד.

 

אנו מזמינים אתכם הסטודנטים והסטודנטיות לעיין במידע כללי על מדור הבחינות במסמך המצורף 

 

הפניה למדור הבחינות תתבצע באמצעות המידע האישי – בקשות וערעורים – פניה למדור הבחינות בהתאם לנושא הפניה (ציונים, נושאים כלליים, שינוי תאריך בחינה, שתי בחינות ברצף).

 

בנוסף, שעות קבלת קהל הינן בימים א – ה בין השעות 9:00 – 12:00 ו 13:30 – 15:30, שעות מענה טלפוני בימים א – ה בין השעות 9:00 – 11:00.

 

צוות מדור הבחינות ובראשו מר הרצל תורג'מן, יחד עם צוות ההשגחה המסור, מאחל לכולם בהצלחה בבחינות, אנו כאן איתכן ולמענכם בדרככם האקדמית במכללה האקדמית אשקלון.

0סטודנטים
0בוגרים
0תכניות לימוד לתואר ראשון
0תכניות לימוד לתואר שני
AAC Version 2.9