אייקון פרסומים בתחום הוראה באקדמיה

פרסומים בתחום הוראה באקדמיה

המכללה האקדמית אשקלון > המרכז לקידום ושיפור ההוראה > פרסומים בתחום הוראה באקדמיה

הלוינגר, א' ורויטמן, י' (2014). נגישות בהוראה. בית ברל והמוסד לביטוח לאומי.

זייפרט, ת' (2018). יישומים פדגוגיים של כלים טכנולוגיים בהוראה. בתוך: ר' ודמני (עורכת),

פדגוגיה דיגיטלית: הזדמנויות ללמידה אחרת (עמ' 115-135). תל אביב: מופ"ת.

חטיבה, נ' (1997). הוראה יעילה באוניברסיטה: מתיאוריה למעשה. תל אביב: רמות.

חטיבה, נ' (2006). טיפים להוראה טובה באוניברסיטה ובמכללה. תל אביב: ההוצאה

האקדמית לפיתוח סגל הוראה.

כדורי, ג' ושוורץ, ב' (2017). שימושים חדשניים של מורים מובילים ברשתות חברתיות.

בתוך: ב' שוורץ, ח' רוזנברג וק' אסטרחן (עורכים). חומות החינוך נפלו ברשת? מורים, תלמידים ורשתות חברתיות (עמ' 105-123). תל אביב: מופ"ת.

מלמד, ע' (2017). אסטרטגיות הוראה במאה ה-21. בתוך: ע' מלמד וא' גולדשטיין (עורכים),

הוראה ולמידה בעידן הדיגיטלי (עמ' 43-54). תל אביב: מופ"ת.

מלמד, ע' (2017). השפעות המהפכה הדיגיטלית על החינוך. בתוך: ע' מלמד וא' גולדשטיין

(עורכים), הוראה ולמידה בעידן הדיגיטלי (עמ' 30-42). תל אביב: מופ"ת.

פלס, ד' (2018). שילוב מנגנוני משחק בהוראה: גם קורס יכול להיות משחק. בתוך: ר' ודמני

(עורכת), פדגוגיה דיגיטלית: הזדמנויות ללמידה אחרת (עמ' 173-186). תל אביב: מופ"ת.

קריץ, מ' ושינפלד, מ' (2018). העצמת חוויית הלמידה תוך כדי פעולה בעולמות וירטואליים.

בתוך: ר' ודמני (עורכת), פדגוגיה דיגיטלית: הזדמנויות ללמידה אחרת (עמ' 187-216). תל אביב: מופ"ת.

Ambrose, S.A., Bridgrs, M. W., DiPietro, M., Lovell, M. C., & Norman, M. K.

(2010). How Learning Works. Jossey-Bass: CA.

Arar, K., & Haj yehia, K. (2016). Higher education and the Palestinian Arab minority

in Israel. New York :Palgrave Macmillan.

Bain, K. (2004). What the best college teachers do. Cambridge, MA : Harvard

University.

Chester, A. (2012). Peer partnerships in teaching: Evaluation of a voluntary model of

professional development in tertiary education. Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, 12(2), 94 – 108.

Devlina, M., & Samarawickrema, G. (2010). The criteria of effective teaching in a

changing higher education context. Higher Education Research & Development, 29(2), 111-124.

Fox, L. (2012). A personalized faculty peer support program: Less can be more. The

Journal of Faculty Development, 26(2), 55-61.

  1. Fry, S. Ketteridge, & S. Marshall (Eds.), A handbook for teaching and learning in

higher education: Enhancing academic practice. London : Kogan.

Gray, K., Steer, D., McConnell, D., & Owens, K. (2010).Using a student-manipulated

model to enhance student learning in a large lectureclass. Journal of College

Science Teaching, 40(1), 86-95.

Hammer R., Peer E., & Babad E. (2018) Faculty attitudes about student evaluations

and their relations to self-image as teacher. Social Psychology of Education,

21(3), 517-537.

Hativa, N. (2013). Student ratings of instruction: Recognizing effective teaching.

CreateSpace Independent Publishing Platform.

Hsiao, H., Chang, J., Chen S., Cheng, A.& YuL., Wang, T.(2010). Performance

analysis of innovative teaching model adapted in large classes. International

Journal of Learning, 17(6), 365-376.

Hyland, K. (2016). Teaching and researching writing. New York. Routledge.

Kajander, A. (2006). Striving for Reform Based Practice in University Setting: Using

Groups in Large Mathematics Classes. Primus : Problems, Resources, and Issues in Mathematics. Undergraduate Studies, 16(3), 233-242.

Kogan, L. R., Schoenfeld-Tachera, R., & Hellyer, P.W. (2010). Student evaluations of

teaching: perceptions of faculty based on gender, position, and rank. Teaching in Higher Education, 15(6), 623-636.

Kumar, M.(2011). Reflections on teaching a large class. IETE Technical Review,

28(4), 275-278.

Layne, L. (2012). Defining Effective Teaching. Journal on Excellence in College

Teaching, 23(1), 43-68.

Mahmoudi, S., Jafari, E., Nasrabadi, H. A., & Liaghatdar, M. J. (2012). Holistic

Education: An Approach for 21 Century. International Education Studies, 5(2), 178–186.

Mollborn, S. & Hoekstra, A. (2010). A Meeting of Minds": Using clickers for critical

thinking and discussion in large sociology classes. Teaching Sociology, 38(1), 18-27.

Mulryan-Kyne, C. (2010). Teaching large classes at college and university level:

challenges. Teaching in Higher Education, 15(2), 175-186.

Wanous M, Procter, B. & Murshid, K. (2009). Assessment for learning and skills

development: the case of large classes. European Journal of Engineering Education, 34(1), 77-85.

AAC Version 2.9